افتتاح پروژه روشنایی تونل‌ها و پل‌ها و جاده‌های آزادراه منجیل ـ رودبار

افتتاح پروژه روشنایی تونل‌ها و پل‌ها و جاده‌های آزادراه منجیل ـ رودبار

21 اسفند 1402

در تاریخ 1402/12/21، پروژه آزاد راه منجیل ـ رودبار به طول 8 کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های مهم و بزرگ جاده سازی در کشور  با حضور معاون اجرایی محترم رئیس جمهور جناب آقای مهندس منصوری و  وزیر محترم راه و شهرسازی جناب آقای مهندس بذر پاش و هیات همراه افتتاح گردید.

شایان ذکر است بخشی از فعالیتهای پروژه اشاره شده شامل تاسیسات روشنایی تونل های 1 تا 4 و جاده های پروژه توسط پرسنل و عوامل فنی و اجرایی محترم و زحمت کش شرکت فنی و مهندسی طرح و بازرسی و با همراهی عوامل محترم مشاور محترم شرکت سپهر آذرخش صنعت و شرکت توسعه زیر ساخت راه ها و زیر بناهای حمل و نقل کشور انجام گردیده است .

با افتتاح این مسیر و برقراری روشنایی در این پروژه گره کور ترافیکی به استان گیلان در ایام نوروز و تعطیلات سه ماهه اول تاکنون به نحو بسیار مطلوبی مرتفع گردیده است.

فعالیت های اصلی این پروژه شامل خرید و اجرای ساپورت ها، سینی کابل ها، کابل کشی ها، چراغ های تونلی و خیابانی، پایه های روشنایی، نصب ترانسفورماتورها و پست های لازم و همچنین راه اندازی خطوط انتقال برق مربوطه می باشد.

با توجه به طراحی انجام شده در سیستم تهویه بخش دوم باند غربی و همچنین ساخت پایه های روشنایی مسیر پل ها، پست های ساختمانی و تابلو های کنترل روشنایی و هماهنگی ارگان های مربوطه و ذیصلاح  انتظار می رود با انسداد مسیر تردد خودروها در این مسیر، در مقطعی کوتاه، باقی مانده فعالیتها نیز در آینده ای نزدیک تکمیل گردد.